OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY - REGULAMIN 

  

  • 1. Zakres podmiotowy

Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy - Regulamin, zwane dalej Regulaminem, określają ramowe warunki współpracy pomiędzy Pan Studniarz Sp. z o.o. z siedzibą Warszawie 01-029, ul. Dzielna 60, NIP: 7010494651, REGON: 361980680, KRS: 0000565946), zwanym dalej Wykonawcą, a podmiotami gospodarczymi lub osobami fizycznymi zwanymi dalej Zamawiającym w zakresie realizowanych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług. 

  

  • 2. Zakres przedmiotowy usług

Przedmiotem usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, a podlegających uregulowaniom niniejszego Regulaminu, są m.in.: usługi hydrauliczne w tym wykonywanie odwiertów studziennych, montaż, uzbrojenie studni, zwanych dalej Zamówieniem. 

  

  • 3. Zamówienie, termin i sposób wykonania usługi
  1. Strony osobiście, w formie pisemnej lub z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania się na odległość (telefon, e-mail), ustalą warunki realizacji zamówienia, a następnie Zamawiający dokonuje zlecenia osobiście w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (e-mail). Zamówienie musi zawierać czytelną informację o dokonaniu zlecenia, wcześniej ustalone warunki zlecenia (termin i szacunkowa cena, warunki dodatkowe) oraz dane kontaktowe Zamawiającego. W przypadku zlecenia dostarczonego osobiście, pocztą wymagany jest czytelny podpis Zamawiającego oraz pieczęć firmy. W przypadku zlecenia przesłanego e-mailem musi być ono wysłane z maila Zamawiającego.
  2. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji z chwilą dostarczenia Wykonawcy (osobiście, pocztą lub e-mailem) Zamówienia i potwierdzenia przez Wykonawcę. 

Wykonawca świadczy swe usługi z wyłączeniem sobót, niedziel, dni świątecznych lub wolnych od pracy. 

  1. W przypadku niewywiązania się przez Zamawiającego z postanowień § 3 ust. 1 co do terminu dostarczenia Wykonawcy uzupełnionego Zamówienia, Wykonawca określi nowy termin realizacji Zamówienia.
  2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przyjęte Zamówienie przy zachowaniu najwyższej staranności.
  3. Zamówienie uważa się za wykonane przez Wykonawcę, jeśli wykona Zamówienie Zamawiającemu w terminie i w sposób uzgodniony w Zamówieniu lub gdy w ustalonym terminie Zamówienie będzie gotowe do odbioru przez Zamawiającego.
  4. Zamawiający zobowiązuje się odebrać wykonane Zamówienie oraz zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w terminie i w sposób uzgodniony przez Strony.

  

  • 4. Cena usługi
  1. Wynagrodzenie za zrealizowanie Zamówienia ustalane jest przez Wykonawcę na podstawie szacunkowej kalkulacji kosztów, sporządzonej w oparciu o obowiązujący w dniu składania Zamówienia cennik, z którą zapoznawany jest Zamawiający i którą akceptuje przy podpisywaniu Zamówienia. Wycena jest orientacyjna i może się różnić od ceny końcowej (zależy od głębokości wykonanego odwiertu lub zastosowanych urządzeń). 
  2. Zamawiający zobowiązany jest do wpłaty wyliczonej zaliczkę poprzez system płatniczy (zamawiający otrzymuje specjalny link do płatności zaliczki), pozostałą część dopłaca po realizacji usługi.
    3. W przypadku anulacji zamówienia przez Zamawiającego, wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi Zamawiającemu przez Wykonawcę. 
  3. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych zgłaszać można na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Termin na rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego wynosi 14 dni. 

 

  • 5. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi
  1. Wykonane Zamówienie uznaje się za wykonane nienależycie, jeśli nie zostało wykonane na stosownym poziomie fachowym,
  2. Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy na piśmie wady w wykonanym Zamówieniu niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
  3. W przypadku wykazania przez Zamawiającego, że wykonane Zamówienie obciążone jest wadą, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego ich usunięcia, w terminie ustalonym z Zamawiającym.
  4. Odpowiedzialność odszkodowawcza za jakiekolwiek szkody związane z Zamówieniem jest ograniczona maksymalnie do wynagrodzenia należnego za wykonanie tego Zamówienia.
  5. Strony nie ponoszą wobec siebie odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonania lub niewykonania swych zobowiązań w wypadku, gdy spowodowane to zostało wystąpieniem okoliczności o charakterze siły wyższej. Za zdarzenia o charakterze siły wyższej, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, uważa się: strajki, blokady, awarię maszyn, zaniki energii elektrycznej, zamachy terrorystyczne, wystąpienie epidemii lub chorób zakaźnych w stopniu wpływającym na utrudnienia w prawidłowym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Strony dotkniętej skutkami siły wyższej. Strona dotknięta skutkami zdarzeń o charakterze siły wyższej winna niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę o ich wystąpieniu i przewidywanym terminie ustąpienia.

  

  • 6. Reklamacje

1.Po wykonaniu usługi Zamawiający może zgłosić reklamację do wykonanej usługi. Usługi reklamacyjne rozpatrywane będą w terminie 14 dni od zgłoszenia w formie pisemnej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

2.W przypadku wystąpienia między Stronami sporu co do wystąpienia wad w wykonanym Zamówieniu, o jakich mowa w § 5 Regulaminu, Strony zobowiązują się niniejszy spór rozwiązać na drodze polubownej. 

  

  • 7. Wyłączność i odpowiedzialność, odstąpienie od umowy

1.Zamawiający zobowiązuje się, że wszystkie ustalenia dotyczące realizowanego Zamówienia będą podejmowane jedynie w drodze bezpośrednich kontaktów wyłącznie z Wykonawcą. Zabronione jest prowadzenie przez Zamawiającego jakichkolwiek rozmów i ustaleń dotyczących Zamówienia bezpośrednio z pracownikami i podwykonawcami Wykonawcy. 

2.Zamawiający po wpłaceniu zaliczki, o której mowa w paragrafie 4 punkt 2, może odstąpić od Umowy do 7 dni przed ustalonym terminem wykonaniem usługi, wysyłając informację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3.W przypadku odstąpienia od zamówienia przez Zamawiającego, wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi Zamawiającemu przez Wykonawcę. 

 

  • 8. Klauzula poufności

Strony zobowiązują się do zachowania poufności wszystkich informacji udzielanych i udostępnionych drugiej Stronie na potrzeby prawidłowego zrealizowania Zamówienia. Informacje takie mogą być udostępniane wyłącznie pracownikom i podwykonawcom pracującym bezpośrednio nad realizacją danego zamówienia. 

 

  • 9. Dane osobowe 
  1. W trakcie dokonywania zamówienia, Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Wykonawcy. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu zamówienia oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. 
  2. Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta Pan Studniarz Sp. z o.o. 
  3. Pan Studniarz Sp. z o.o. zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu realizacji zamówienia. 
  4. Zamawiający posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia.

 

  • 10. Postanowienia końcowe
  1. Kwestie nieuregulowane w niniejszym Regulaminie podlegają właściwym postanowieniom Kodeksu Cywilnego, przy czym Strony zgodnie postanawiają wyłączyć wszelkie inne uprawnienia Zamawiającego płynące z niewykonania lub/i nienależytego wykonania Zamówienia poza tymi, które zostały przyznane w niniejszym Regulaminie. Postanowienia niniejszego ustępu nie są wiążące w pełni dla Zamawiającego, będącego konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Regulamin jest dla Stron wiążący z chwilą podpisania Zamówienia.
  3. Postanowienia Regulaminu mogą być zmieniane pomiędzy Stronami wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2022.